avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

Marzec, 2014

• Sprzęt Unibike Flite

Testowanie nowego siodełka i krótka przejażdżka

Poniedziałek, 10 marca 2014 · dodano: 10.03.2014 | Komentarze 8

Dzisiaj w Lidlu zakupiłem nowe siodło:Wittkop Medicus Gel. Starego miałem dość, było śliskie, nie miało dziury i uwierało ostatnio w tyłek. Te z Lidla kosztowało jedyne 39.99zł więc trzeba było sprawdzić. O samym siodle więcej tutaj.
Więc po południu, po pracy krótka przejażdżka: Koszalin → Bardzlino → Niedalino → Koszalin.
Do samego siodła nie mam zastrzeżeń ale dopiero po kilku dniach będzie można coś o nim więcej powiedzieć.

No i po pracy

Niedziela, 9 marca 2014 · dodano: 09.03.2014 | Komentarze 0

No i jednak udało mi się trochę wydłużyć trasę po pracy. Ostatecznie nie sprawdziłem trasy z przystani Koszałek w Jamnie do Mścic bo zdecydowanie miałem za słabą lampkę na jazdę w terenie po ciemku.

Załapałem się jeszcze na zachód słońca i wróciłem do domku.

I znowu do pracy

Niedziela, 9 marca 2014 · dodano: 09.03.2014 | Komentarze 0

Jednak wstać dużo wcześniej niż się zwykle wstawało nie jest tak łatwo. Wczoraj po pracy miałem zbadać inną trasę. Ale że wróciłem późno to zrezygnowałem z tego.
Pomyślałem sobie wstanę wcześniej ale gdy otworzyłem oczy o 6.45 to wiedziałem że nici z tego. Dlatego tylko troszkę wydłużyłem wczorajszą trasę. Oby starczyło silnej woli na poranne wstawanie bo jazdy już nie jest problemem.
Sakwa była dobrym pomysłem, jeszcze tylko zrezygnować z kurtki przeciw deszczowej w jakiej przeważnie jeżdżę po mieście i do pracy.
I to było by ostatnia wzmianka o takiej trasie, no chyba że będę jeździł jakąś dłuższą trasą. Więc nie wszystkie km-try trafią na bikestats.pl.

Do pracy

Sobota, 8 marca 2014 · dodano: 08.03.2014 | Komentarze 0

Udało mi się dzisiaj wcześniej wstać. A normalnie to nie lada wyczyn. I tak sobie postanowiłem wydłużyć trasę do pracy. Przecież nie muszę się nigdzie śpieszyć i dzięki temu rano będę miał delikatne rozruszanie organizmu.
Tak też zrobiłem i pojechałem.

Zamiast standardowych 3km miałem 13. Następnym razem trzeba będzie sobie poszukać inną, dłuższą trasę ale żeby bez problemu zdążyć. No i niestety trzeba zrezygnować z plecaka.

• Sprzęt Unibike Flite

Ogień miał być a było zdychanie

Niedziela, 2 marca 2014 · dodano: 02.03.2014 | Komentarze 1

Poranne spotkanie o 10 na pętli autobusowej na Rokosowie zapowiadało się ciekawie. Na pętle przybyło kilkanaście osób. Na góralach i szosówkach, ja na góralu. Wczoraj deklarowałem że będzie ogień no i tak było ale tuż przed Kościernicą się wypaliłem. Początkowe 2m od grupy zaczęło się zwiększać i w końcu sobie odpuściłem. Pojechałem za częścią na Krytno z myślą a może ich dojdę ale nic z tego.
Wykorzystałem więc fakt że byłem sam, na góralu i miałem aparat to pojechałem niebieskim szlakiem rowerowym do Węgorzewa. W lesie i na polach sucho. Czasem się pojawiały jakieś zmarznięte kałuże.
Od Węgorzewa jechałem żółtym szlakiem na górę Chełmską a dokładnie do Sianowa. A stamtąd niebieskim szlakiem "Porwanego księcia", który wiedzie wspaniałym "kanionem":

Link do galerii.

Pierwsze ognisko

Sobota, 1 marca 2014 · dodano: 01.03.2014 | Komentarze 1

Dzisiaj pierwszy wypad na ognisko. W sumie pogoda dopisuje już od dawna ale mnie ostatnio zmorzyło choróbsko.
Lód jeszcze na jeziorze Hajka pływa ale pogoda dopisuje. Oby tak dalej.
Traska Koszalin → Bardzlino → Hajka → Koszalin.

Niestety śmieci w lesie coraz więcej. Nie wiem czy to po wędkarzach czy też specjalnie ludzie je przywożą. My po sobie posprzątaliśmy.