avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

• Sprzęt Zjadacz kilometrów

Koszalin → Białogard → Dygowo → Dobre → Mścice → Koszalin

Wtorek, 14 stycznia 2014 · dodano: 14.01.2014 | Komentarze 0

Pojechałem dzisiaj do Białogardu, coby się przejechać i przetestować mocowanie na kask do lampki Magicshine MJ-808. Trasa 100% szosa.
Do Białogardu nie potrzebowalem jakiegoś mocniejszego światła, Sigma Pava w zupełności wystarczyła. Dopiero gdy po 18 ruszyłem na Dygowo zacząłem sprawdzać w działaniu nowe mocowanie. Rozwiązanie okazało się rewelacyjne. Świeciłem tam gdzie chciałem, czyli tam gdzie patrzyłem a dodatkowo licznik nie był zakłócany. Jedyny mankament to oślepianie jadących z naprzeciwka. Ale i tutaj te rozwiązanie było dobre. Zawsze na chwilę mogłem trochę pochylić głowę na czas mijania.
Trasa wieczorna bardzo ciekawa. Niestety brak zdjęć.
Karlino super oświetlone, pozostałości po świętach. W "płytach" na dachu wielkiego budynku zamocowali choinkę z lampkami. Nawet Stoisław inaczej wyglądal w nocy. Następnym razem muszę wziąć aparat.
Przy okazji tej trasy przetestowałem też tylną lampkę: Smart TwoEyes czyli RL321. Dużo jaśniejsza od poprzedniego modelu Smarta jakiego mam. Nikt mnie na gazetę nie wyprzedził.
Przy okazji pękła pierwsza 100-tka w tym roku.