avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

• Temperatura -10.0°C
  • Sprzęt Zjadacz kilometrów

Koszalin → Łazy → Koszalin

Niedziela, 26 stycznia 2014 · dodano: 27.01.2014 | Komentarze 0

Niedzielny wyjazd.
Temperatura na dworze -10°C, lekki wiatr i do tego żadnego śniegu. Wyruszamy na Łazy. Na dzisiaj trochę lepiej się przygotowałem do trasy. Podwójny zestaw rękawiczek: cienkie bawełniane i nie grubsze i większe narciarskie. Na moje "zimowe" buty założyłem turystyczne ochraniacze Endura i dałem dodatkową wkładkę.
Ogólnie pomimo niskiej temperatury nie jest źle. W palce na dłoniach tylko na początku zimno potem super. Fakt że przy takim połączeniu ciężko cokolwiek się robi. Niestety z butami dalej źle bo zimno. Ochraniacze w sumie wodoszczelne ale właściwej izolacji termicznej nie zapewniły.
Szosa sucha, czasem zdarzały się koleinowe kawałki lodu. I właśnie z powodu tego lodu nie dojechaliśmy do morza. Bo w Łazach lód na drodze i nie dało się jechać na szosówce. Więc zawracamy, tym bardziej że zaczyna padać śnieg a znajomy ma już przemarznięte stopy, musiał już z tego powodu truchtać.
Śnieg coraz bardziej sypie, wiatr wieje w twarz i coraz ciężej się jedzie. Pomimo niskiej prędkości coś około 23km/h uda bolą. Ki czort, wiatr, zimno czy lepiący się śnieg?
W Gorzebądziu decydujemy się na powrót do domu, obydwoje jesteśmy zmęczeni. Jeszcze tylko znajomy zalicza glebę na K6, akurat gdy jadą auta. Szczęście w nieszczęściu że żadnego tira nie było. Bo ci lubią dość blisko wyprzedzać.
Na domiar złego okazuje się że złapałem gumę. Z racji że powietrze wolno schodzi postanowiłem tylko dopompować i jechać dalej. Jakie było moje zdziwienie gdy nie mogłem wcisnąć pompki na wentyl. Guma tak zmarzła że ledwo udało mi się wcisnąć. Z wyjęciem też był problem.
Ostatecznie muszę rozwiązać problem stóp i bez problemu można jeździć. Gorzej jak przyjdzie do zmieniani dętki w terenie.