avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

• Sprzęt Zjadacz kilometrów

Koszalin → Kościernica → Sowno → Kłos → Koszalin → Białogard → Dygowo → Dobrzyca → Koszalin

Niedziela, 16 lutego 2014 · dodano: 16.02.2014 | Komentarze 0

Rano o 10 wspólnie wyjechaliśmy z ekipą na rowery. Trochę szarpania, trochę spokojnej jazdy ogólnie niezła zabawa. W Sianowie się rozjechaliśmy w różnych kierunkach, jedni pojechali na Węgorzewo a ja z kumplem Mirkiem na Koszalin.
W Koszalinie uzupełniłem bidon i ruszyłem na Białogard. Chciałem wziąć redukcje do lemondki bo w końcu mam kierownicę baranek o średnicy 25,4mm. I przy okazji w końcu rozwiercić nakrętkę z torby na kierownicę Oritlieba. Podkładek/redukcji nie było u rodzinki, rozwiercić się nie udało więc chwilę jeszcze posiedziałem i wyruszyłem do domu ale przez Dygowo.
Już trasa do Białogardu była pod wiatr, do Dygowa tak samo. Od Dygowa miałem już zwiatrem ale byłem już trochę zmęczony coby szybciej jechać. W Dygowie mało co nie zostałem na dłużej bo jakiś idiota nie patrzał w lusterka w aucie. Jak otwierał drzwi to mało co mnie nie zahaczył. A jeszcze do tego w tym momencie inny mnie wyprzedzał. Poleciały faki i pojechałem dalej.
Końcówka była ciężka, przed Starymi Bielicami wiatr znowu zaczął wiać w twarz a do tego zaczynało brakować cukru we krwi.
Ostatecznie bariera pękła i udało mi się dzisiaj przejechać 146km a nawet tyle nie planowałem. Po prostu wyszło. Ale w końcu dzień był super.