avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

• Sprzęt Zjadacz kilometrów

Westerplate

Niedziela, 8 czerwca 2014 · dodano: 08.06.2014 | Komentarze 3

Nie jest tak różowo w tym Gdańsku. Niby jest pełno ścieżek ale chwilami trudno jest gdziekolwiek dojechać. Fakt, że duże miasto, dużo dróg ale w Belgii było zdecydowanie lepiej. Lepiej pomyślane.
Najbardziej mnie rozwala nieciągłość dróg DDR, ciągłe przejścia z jednej strony jezdni na drugą i prowadzenie DDR po chodnikach.

Trollking
| 20:26 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Ja też omijam jeśli mogę DDR-y, bo te polskie to śmiech, a bardziej płacz na sali. Przejazdy z jednej na drugą stronę są bardziej niebezpieczne niż jazda asfaltem prosto, ale kto by w naszym kraju o tym myślał? przecież trzeba się pochwalić w statystykach ilością nowych ścieżek. A że nie do jazdy to już nie sprawa projektantów :/
dracorp
| 12:26 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Ogólnie nie jest źle ale ja np. wolę jechać ulicą niż DDR która nie jest "idealna". I jak np. trzeba przeprawiać się na drugą stronę, lub przez jakiś czas jechać po chodnikowym DDR to wolałbym jechać jezdnią wśród aut. Inna sprawa że w 3mieście jest większe zagęszczenie aut.

Chociaż ścieżki w Gdańsku w pobliżu starówki są dziwnie poprowadzone, można się pogubić bo niestety nie jedziesz w linii prostej wzdłuż ulicy.

Na szczęście nie jest to tylko moja opinia ale też ludzi którzy tutaj dłużej mieszkają. Bo tak by wyszło że tylko narzekam :)
Trollking
| 21:35 niedziela, 8 czerwca 2014 | linkuj Wybieram się w te rejony w lipcu, zupełnie nierowerowo, więc zerknę. Gdańsk niby ma opinię megaprzyjaznego rowerom miasta, jeśli tak to wygląda to dziękuję za taki standard :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa alneg