avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

• VAVG 15:02km/h

Harpagan 2014.10

Sobota, 18 października 2014 · dodano: 18.10.2014 | Komentarze 0

W tym roku wybraliśmy się na trasę pieszą 50km. Rajd odbywał się w Lipuszu, niedaleko Kościerzyny.
Udało nam się zaliczyć 4 pełne punkty, przy czym na 3 i 4 zdąrzyliśmy po czasie. 5-tego nie udało nam się znaleźć, brakowało jakoś punktów po których można by było zgadnąć gdzie leży dany punkt.
Zdecydowaliśmy się na powrót, tym bardziej że z grupki już jedna osoba niedomagała. Przez przypadek przeszliśmy przez 6-ty punkt, godzinę po zamknięciu. Nawet widzieliśmy auto zbierające osoby z punktów.
Na "mecie" wyszło coś około 43km, u mnie 40km. Wyjątkowo nie udało się przejść trasy pod względem km jak i pewnie czasu. Kondycja nie była zła ale nogi nie przyzwyczajone do chodzenia. Czasem biegam ale to za mało. Za dużo roweru i siedzenia.
Więc z czystym sumieniem mogę powiedzieć o nas - harpusie.