avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

• Sprzęt Zjadacz kilometrów

Testowanie nowego siodełka

Sobota, 27 sierpnia 2016 · dodano: 27.08.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj zakupiłem nowe siodło: Selle Royal Look in Viper. Dogadałem się ze sprzedawcą w sklepie że będę mógł jednak przymierzyć. Dokładnie to sprawdzałem 2 siodła: Respiro i Viper. Respiro przy pierwszym kontakcie nie było za przyjemne. Pomimo grubej warstwy żelu miałem wrażenie że siedzę na jakiś krawędziach. Pewnie z powodu dziury po środku. Viper natomiast był super, więc go wziąłem.
Niestety podczas powrotu stwierdziłem że jednak jest ciut za małe ale sprawdzę w trasie.
W domu sprawdziłem że jest jeszcze model Look in Athletic, ciut większy od Vipera. Szkoda że zapomniałem.
Jednakże w trakcie jazdy siodło było, jest super. Nie uciska w pachwiny ani w krocze aczkolwiek jakby w siodłach SR było wgłębienie jak w siodłach WTB to były by jak dla mnie idealne.
Tyłek po 3 godzinach nie bolał. Może jutro uda się udać w dłuższą trasę. Bo dzisiejsze poranne bieganie mnie dobiło.

Pomimo że podczas jazdy w górnych chwycie miałem wrażenie że siodło jest ciut małe to w dolnym chwycie lub na lemondce nie było tego czuć. Może uda się gdzieś przetestować Athletic i wówczas pomyśli się nad wymianą. Aczkolwiek do szosy siodło idealne.