avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

• VAVG 8:52km/h
  • Aktywność Bieganie

Ultramaraton biegowy Kaszubska Poniewierka

Sobota, 16 września 2017 · dodano: 17.09.2017 | Komentarze 0

No i w końcu wystartowałem w swoim pierwszym ultramaratonie biegowym, Kaszubska Poniewierka. Nazwa do czegoś zobowiązuje bo niestety strasznie mną sponiewierało.
Przebiegnięcie 100km nie jest łatwym zadaniem, teraz już wiem że dla mnie ten dystans był za długi. Ostatnie kilometry to nie był bieg ale mozolne dotarcie do upragnionej mety. Końcówka to marszobieg a końcowo chód.
Organizacja samej imprezy były fenomenalna. Trasa było świetnie oznaczona, pomimo tego że zdarzało się pomylić ale zmęczenie swoje robiło. Na główniejszych drogach, na przejściach, ktoś zawsze czekał. Brakowało przeprowadzania za rączkę :). W sumie co niektóre zakręty też miały ludzkie oznakowanie.
Pomimo tego że zawody zaczęły się o 2 w nocy to niepotrzebnie ubrałem się w długie spodnie i długi rękaw z dodatkową koszulką. Już niedługo po starcie było za ciepło, potem za mokro od potu, a na postojach za zimno. Za dnia wyszło słońce i dodatkowo przygrzało ale i wysuszyło.
Powiedziałem sobie że drugi raz tutaj się nie zjawię ale długie dystanse są ciekawe, na pewno muszę więcej wybiegać. Tak samo z resztą jest z rowerem.