avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

• Sprzęt Zjadacz kilometrów

Miało być do Piasków i 200km

Sobota, 16 maja 2015 · dodano: 16.05.2015 | Komentarze 0

Miało być dzisiaj 200km, trasa z Gdańska do Piasków, przez Krynicę Morską.
W tym celu pojechałem przez wyspę Sobieszewską, wzdłuż Martwej Wisły. Jednak będąc w Błotnikach stwierdziłem skoro ma padać, wg. ICM Meteo po południu, a do tego robiło się ciemno od chmur, stwierdziłem że kiedy indziej się tam wybiorę. I nawróciłem przez Pruszcz Gdański/Rusinowo.
Gdy przejeżdżałem przez Grabiny Zameczek, zobaczyłem że na pd jest zamek krzyżacki, w odległości około 1km. Jednak go nie było, bo może to nie było na pd lub nie było w odległości 1km. Dopiero teraz na Google Maps widzę że trzeba było trochę odbić na zachód.

Pomimo 16°C, wiatr był dość zimny, na tyle zimny że 3 koszulki w końcu zamieniłem na kurtkę, którą wiozłem w razie deszczu. Jak słońce świeciło to było nawet za ciepło.
Ostatecznie wyszło ledwie 97km, wolnym tempem. Z drugiej strony dawno tak nie byłem "zmęczony" po rowerze. Po powrocie, po obiedzie po prostu zasnąłem.
ps. rzepak już jest, jupi