avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

• Podjazdy 2001m
  • Sprzęt Cube Attention SL 29er

Skanda MTB Gdańsk

Sobota, 13 czerwca 2015 · dodano: 13.06.2015 | Komentarze 0

Skoro mam już nowy rower to dlaczego by nie wziąć udziału w zawodach MTB? Dlatego rano pojechałem na miejsce zawodów, w okolice Złotej karczmy w Gdańsku i zapisałem. A że trzeba trenować to wybrałem trasę Grand coś tam, czyli 3x po 33km.
Pierwsza pętla była nawet fajna, dałem ognia. Na drugiej już trochę wolniej, do tego zaliczyłem glebę. Szczęście w nieszczęści że upadłem tuż przed drzewem. Jechałem trochę za szybko i był jeden moment coś ala single track. Od łuku do łuku i nagle koła straciło przyczepność.
Z palców ciekła krew, ręce się trzęsły ale pojechałem dalej.
Nogi wcześniej piekły, czyli kwas mlekowy działa. Odczułem to już na drugiej pętli. Tuż przed metą zastanawiałem się czy jechać dalej. Wszystko bolało a i sił brakowało. Do tego jeszcze zostałem zdublowany przez zawodnika z tej samej trasy. Jednak nikt mnie nie zawrócił więc pojechałem dalej. I to był chyba błąd, brak mi kondycjii i ledwo dojechałem do mety, tuż po limicie czasowym. Byłem drugi albo trzeci ale od końca :) Do tego jeszcze kuło w klatce, oj nieciekawie.
Jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłem na liczniku 2000m przewyższeń.
Rower Cube 29er całkiem ciekawy. Źle się na nim nie jechało, pomijając kwestię opon, które miałem wrażenie, nie chciały się trzymać nawierzchni na zakrętach, jeszcze do tego gdy było sypko.Jakieś Schwalbe ale teraz nie do odczytania.
ps. było sucho i pylnie, co była widać po wszystkich.
Jutro szosa ale ja sobie odpuszczam...