avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

• Sprzęt Cube Attention SL 29er

Petla Reja wieczorkiem

Czwartek, 25 czerwca 2015 · dodano: 25.06.2015 | Komentarze 0

W Sopocie a właściwie na granicy Sopot-Gdańsk jest pętla Reja, 5km asfaltowy odcinek w lesie wyłożony asfaltem. Niby dla biegaczy i rowerzystów. Na rower dobra pętla do ćwiczenia krótkiego podjazdu, do biegania jak dla mnie nie.
Pojechałem bo byłem tam raz rowerem przez przypadek. Głównie przecinałem ją biegając. Miałem jechać na przełajówce bez bagażu ale niefortunnie nałożyłem nowy olej z teflonem na łańcuch, na który trzeba poczekać. Więc padło na górala. Po drodze jeszcze poczta, odbiór power banku i dyla wzdłuż spacerowej z dodatkowym 1kg zapięciem.
Średnia wyszła nawet ciekawa 25km/h, przy mojej aktualnej nieformie i na góralu to nie było źle.
Powrót odbył się już lasem, jakoś nie ciągło mnie na spacerową, zresztą było już za zimno. A w lesie super i przyjemnie.