avatar Ten blog rowerowy prowadzi dracorp z miasteczka Gdańsk. Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy dracorp.bikestats.pl

• Sprzęt Cube Attention SL 29er

Niebieski szlak do Kartuz

Sobota, 27 czerwca 2015 · dodano: 27.06.2015 | Komentarze 0

Dzisiaj spontanicznie wybrałem się niebieskim szlakiem z Gdańska do Kartuz. Był to chyba szlak pieszy ale teraz nie jestem pewien, bo w okolicy jest ich trochę a nie znam żadnej sensownej strony z samymi tylko szlakami, tymi oficjalnymi i nie mam żadnej papierowej mapki.
Jakby nie było rowerem dotarłem do Borkowo, za Żukowem. Potem szlak przerodził się w coś co się nie dało zbytnio pokonać rowerem.
Stwierdziłem że spadam z tego pieszego szlaku, biegnącego wzdłuż rzeki Raduni i udałem się w stronę torów. Po drodze jednak znalazłem drogę biegnącą wzdłuż torowiska i mogłem kontynuować wycieczkę.
Kartuz jednak dzisiaj nie zobaczyłem. 7km przed celem, w okolicy jeziora Mezowskiego, pojechałem w stronę Gdańska, przez Rębiechewo. Powoli zaczynało kropić. Miało w sumie padać dopiero w nocy ale czy pogoda o tym wiedziała?
Powrót przez Rębiechowo, nową DDR, a potem w las i przez Trójmiejski Park.
Pomimo 20°C temperatura odczuwalna musiała być znacznie niższa. Bo wszystko co miałem wrzuciłem na siebie.